Objednávky, Zásilky a Vrácení

Objednávka a uzavření kupní smlouvy:

Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. 
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím. 
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí, zejména správné doručovací adresy a kontaktního telefonu.
Místem doručení zboží je adresa doručení uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. 

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho převzetí a zaplacení. 
Vyplněním registračního formuláře či objednávky v rámci internetového obchodu www.tombalinawines.cz kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

Způsoby doručení:

Prostřednictvím zásilkových společností (v rámci ČR mimo Prahu). Obvyklá dodávka je do 48 - 72 hodin od převzetí zboží u naší firmy. Počítají se pracovní dny, nikoliv víkendy a svátky.

Při objednávce vyšší než 2.000 Kč vč. DPH je doprava po celé ČR zdarma. Při objednávce do 2.000 Kč vč. DPH je doprava po celé ČR za 150 Kč vč. DPH.

Dodací lhůta, čas a místo doručení:

Obvyklá dodací lhůta jsou 3 dny prostřednictvím přepravní společnosti. Běžné dodací časy zásilkových společností (rozvoz mimo Prahu) jsou 9.00 - 18.00 každý pracovní den. Prodávající nemůže ovlivňovat doručovací doby zásilkových společností. Rozvoz po Praze realizovaný kurýrní službou je možný i mimo tyto uvedené hodiny. Před dodávkou zboží bude společnost Tombalina Wines odběratele kontaktovat a termín dodání bude oběma stranami odsouhlasen.

V případě, že prodávající není schopen zajistit vyexpedování zboží do 3 dnů, kontaktuje kupujícího, informuje jej o prodloužené dodací lhůtě a domluví s kupujícím způsob realizace této objednávky, eventuálně nahrazení zboží obdobným zbožím, které je aktuálně k dispozici. Zásilka může být poslána na libovolnou adresu v celé ČR. V případě doručení do zaměstnání je nezbytné uvést název společnosti.

Z důvodu zajištění distribuce prostřednictvím kurýrních služeb se společnost Tombalina Wines distancuje od chování a přístupu zaměstnanců kurýrních služeb, které nelze vždy garantovat.

Možnost odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího:

Zrušit objednávku před expedicí je možné kdykoliv telefonicky na čísle 774 669 173 nebo na základě e-mailu odeslaného kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího, tedy info@tombalinawines.cz.

V souladu se zákonem č. 367/2000 má kupující jako soukromá osoba (nikoliv na IČ) právo do 14 dní od převzetí zboží odstoupit od smlouvy. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutné dodržet níže uvedený postup a podmínky:

Kontaktovat prodávajícího a písemně podat žádost o odstoupení od smlouvy. V žádosti je třeba uvést číslo objednávky, datum nákupu a číslo účtu nebo adresu pro vrácení peněz.

Vrácené zboží musí být v původním nepoškozeném obalu, nepoužité, nepoškozené a s přiloženým originálním dokladem o koupi. Vždy je nutné zabezpečit vracené zboží tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů (např. použitím balicího papíru nebo kartonu).

Zboží nelze posílat zpět na dobírku, takováto zásilka nebude převzata. Je doporučeno zboží pojistit.

Při splnění výše uvedeného postupu a podmínek pro vrácení zboží budou peníze zaslány složenkou nebo převodem na účet zákazníka nejpozději do 5 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího z důvodu špatně uvedeného popisku zboží nebo špatného obrázku není možné. Závazný je vždy název zboží, které si zákazník objednal a potvrdil. Vyhrazujeme si možnost tiskové chyby na našich stránkách. 

Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího:

Prodávající je oprávněn zrušit objednávku (po předchozí dohodě s kupujícím) zejména v případech

Když má oprávněnou pochybnost o skutečné identitě kupujícího,
když není schopen doručit zboží v daném termínu,
v případech, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává,
když se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží.
V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou část kupní ceny, bude mu tato částka v co nejkratším termínu převedena zpět na jeho účet nebo adresu.